Cada dimecres, pa de Blat de moro

Està comprovat que incloure el pa a la teva dieta i consumir-lo diàriament és beneficiós pel desenvolupament neurològic i intel·lectual, ja que s’augmenten els nivells de vitamina B1. A més regula les funcions intestinals del organisme, ens aporta l’energia necessària i ens ajuda a formar anticossos i glòbuls vermells.

21gen15

D’entre totes les opcions tenim la del pa de blat de moro. La farina de blat de moro té un alt contingut en midó i en fibres i a més no conté gluten, pel que és ideal pels celíacs. Com podem veure pel seu color groguenc és alt en carotens, els quals ens protegeixen contra el càncer i redueixen els nivells de colesterol dolent, juntament amb les fibres.

El pa de blat de moro també destaca per la seva presència de vitamines A, B1, B5, C, E i K, i la seva llarga llista de minerals, com per exemple el calci, fòsfor, zinc, magnesi i potassi.

La farina de blat de moro es pot consumir de diverses maneres, en plats dolços o salats. Afegir-la a la teva dieta en petites proporcions aportarà un gran avantatge a la teva salut i a més, està boníssim!

T’animem a que provis el pa que nosaltres elaborem, de forma artesanal.

 

Tags:

Author: admin

Deixa un comentari